آب شیرین کن

آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس RO

آب شیرین کن

آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس RO

آب شیرین کن گاوداری

دستگاه آب شیرین کن گاوداری

دستگاه آب شیرین کن گاوداری
آب شیرین کن گاوداری

آب شیرین کن گاوداری یا همان آب شیرین کن دامداری
آب یکی از مواد ضروری است که برای رشد دام و طیور موردنیاز است. این ماده نیز علاوه بر مواد مغذی که از طریق علوفه به دام و یا طیور می رسد، باید دارای شرایط و میزان معینی از املاح باشد. آب ایمن و سالمی که برای تغذیه دام استفاده می شود، به منظور تولید بیشتر محصولات دامی و رشد آنها مورد استفاده می گیرد و آبی که بر روی سلامتی و یا تولید محصولات اثر غیرمفید می گذارد، توصیه نمی شود که استفاده شود. اگرچه که داده ها و تحقیقات اندکی در مورد بررسی اقتصادی اثرات کیفیت آب بر تولیدات دام و طیور انجام گرفته، منطق به ما می گوید که آب تامین شده از مزارع چه آبهای سطحی باشند چه زیرزمینی، باید در مقابل آلودگی های میکروارگانیسمی، شیمیایی و دیگر مواد حفاظت شوند.



تصویر آبساز دارویی | آب شیرین دارویی تاریخ اجرای پروژه 1396
آبساز دارویی
آبساز دارویی

روش کار استاندارد تولید آب RO یا همان اسمز معکوس میباشد که مطابق با GMP میباشد .
مطابق با ماده ۱۷ مجموعه قوانین و مقررات دارویی ایران بازرسی GMP با هدف بررسی انطباق با الزامات روش های بهینه تولید ((GMP و قوانین سازمان غذا و دارو توسط بازرسین سازمان غذا و دارو در کلیه مراحل ساخت دارو انجام می­شود

آب شیرین کن کشاورزی مزرعه

آب شیرین کن کشاورزی


آب شیرین کن کشاورزی همانند سایر آب شیرین کن ها دارای یک سیستم اسمز معکوس میباشد که به روش RO  آب را تصفیه میکند . این سیستم آب ورودی با PPm بالا را دریافت و وارد ممبران های سیستم میکند فشار به حدی بالا میباشد که آب مجبور میشود از سوراخ های چند میکرونی رد شود این سوراخ ها بقدری ریز میباشند که فقط مولکول آب میتواند از آن رد شود و همه مواد ارگانیک و بیوموجودات در آن گیر بیفتند .سطح تولید آب بالا میباشد و برای آبیاری بسیار مناسب میباشد .