آب شیرین کن

آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس RO

آب شیرین کن

آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس RO

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک


خدمات سایت صنایع شها ایران موجود میباشد :

قیمت به روز سپتیک تانک

نصب توسط کارشناسان سپتیک تانک

تفاوت سپتیک تانک معمولی با سپتیک تانک مقاوم در برابر تردد خودرو

انواع سپتیک تانک : سپتیک تانک عمودی - سپتیک تانک افقی

انواع بر اساس جنس بدنه : پلی اتیلن , فایبرگلاس , بتنی

سپتیک تانک بتنی و معایب آن

مزایا و معایب سپتیک تانک پلی اتیلن

مشکل سپتیک فاضلاب در برابر فاضلاب های سخت

چربی گیر و سپتیک تانک در یک نگاه فنی

نصب سپتیک فاضلاب

نصب سپتیک تانک فاضلاب

بررسی نشت بو از سپتیک تانک های فاضلابی که دارای سیفون میباشند .

چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه

چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه

چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه

 

 

این چربی گیر در اصطلاح به چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه معروف میباشد . در فرایند تولید چربی در فاضلاب  تنها عنصر کاهنده چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه میباشد . به طور کلی چربی و روغن های موجود فاضلاب که بیشتر در آشپزخانه های صنعتی از آن استفاده می شود با عث میگردد . لوله های فاضلاب پر شود از چربی های زیاد . این چربی ها بقدر در طی زمان سفت و سخت میگردند که هیچ محلولی آن را پاک نمی کند .برای گریز از این مشکل از دستگاه چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه استفاده می کنند .

 

سطح قلیایی این چربی های زیاد بسیار اسیدیته میباشد ساختار لیپید این چربی ها ساختاری اسیدیته می باشد . عمر لوله ها در گذر این چربی ها و در گذر زمان پایین آمده فرسوده و از سیستم خارج می شود . به روز رسانی شبکه فاضلاب بسیار هزینه بر هست .

 

بنده و همکارانم به غم سالها تحقیق در حوزه ساخت چربی گیر به این نتیجه رسیدیم بهترین نوع چربی گیر های زیر سینکی برای رستوران ها همان چربی گیر های فایبرگلاسی (چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه) میباشد .

آب شیرین کن و سپتیک تانک

2 محصول با کیفیت شرکت صنایع شها :


سپتیک تانک و آب شیرین کن کشاورزی این دو عنصر تصفیه فاضلاب و تصفیه آب دو محصول مهم شرکت صنایع شها میباشد . سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک تانک بتنی از نظر ساخت با بتن و پلی اتیلن دانه درشت ISO با رعایت استاندارد نیروی G  وارده از سطح (سقف سپتیک تانک) تولید و طراحی می شوند . شها با در نظر گرفتن سطح های قرار گیری سپتیک تانک آنها رو طوری طراحی میکند که از لحاظ چگالی در سطح مناسب Qul قرار گیرند . G=GUL*mc  . این سطح از استاندارد در مسطح کردن دارای گرید 5 برای سازه های تصفیه فاضلابی میباشد . آب شیرین نیز در ادامه مطلب توضیح داده خواهد شد .